MY BIRTHDAY!!! :D
Publicerat den


Kan inte tacka mina vänner tillräckligt för att de gjorde allt de kunde för att Alex från rackartygarna skulle gratta mooooi. De är de underbaraste! Kunde inte tro mina ögon när jag såg meddelandet på facebook och inte heller när Niklas gillade min bild på instagram o kommenterade "Grattis :)" ALLTSÅ OMG! BÄSTA FÖDELSEDAGEN!
Har även fått flera hundra gratulationer på twitter, och en del på facebook sedan även på sms/kik/telefonsamtal o i verkligheten ofc! Av min familj fick jag även några underbara presenter. Jag hade absolut inte önskat mig något, but I guess they know me to well... Så jag fick bla JustBeats (bild nedanför), kläder, girlfriend body lotion, 1D's bok, itunes o gina present kort sedan fick jag även lite andra saker... orkar inte skriva allt! Men tack alla för en fantastisk födelsedag! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?