Blir fan less...
Publicerat den

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.... vill seriöst bara bryta ihop. Jag orkar inte!!!!
Fick precis veta att ONE DIRECTION KOMMER TILL FUCKING SVERIGE PÅ TISDAG OCH JAG FÅR INTE ÅKAAA! Seriöööööööööst......... tar livet av mig nu.. nä men seriöst jag & min bästis sa att vi skulle träffa dem i sommar ovarsett vad och nu går allt åt skogen. Sedan får ju varenda jävel flera 10202283383 miljoner biljetter till Justins konsert i både Danmark & Sverige medans jag bara får till en och jag är TACKSAM för det men jag vill ju så gärna också!



Manar

Sådär kände jag när jag fick reda på att jag inte kan åka till Justins konsert i stockholm nästa år ;/ Ville gärna också ha till danmark men allting va slutsålt ..



URL: http://dailyofme.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?