Proud Belieber.
Publicerat den


Jag tänke berätta lite om när & hur jag blev en belieber.
2009 var inte vilket år som helst utan det var det året jag hörde Justin för första gången.
Where Are You Now var den första låten jag hörde av Justin och det var låten som fick mig att falla för honom.
Kommer ihåg det som igår, seriöst hans röst var fan det underbaraste som fanns/finns. Jag fall inte bara för hans röst utan även för hans personlighet, gosh han hade seriöst den bästa personligheten EVER och har fortfarande!
Helt otroligt hur glad man kan bli när man t.ex. kollar igenom alla bilder man sparat genom åren. Hela han har vuxit som person. Hans röst har blivit mörkare, hans personlighet har vuxit ännu mer och såklart hans underbara utseende. Jag tycker personligen att Justin är den snyggaste på den här jorden och kan inte fatta hur folk kan tycka han är ful? eller folk som säger att han har blivit sjukt snygg den senaste tiden.. Man bah "Han har ALLTID varit det, du ville bara inte inse det förrän nu". 

Oh gosh.. Tiden har gått så sjukt snabbt. Ångrar verkligen INGENTING i hela universum att jag fall för den här grabben. Han betyder verkligen ALLT för mig, jag skojar inte. Han är anledningen till att jag är den jag är idag.
Han förändrade mitt liv på ett bra sätt, hans musik får mig alltid på bra humör, ovarsett vad.
Att ha fått se Justin växa upp till den personen han är idag, betyder så sjukt mycket för mig!
Jag måste även säga att jag älskar att prata med beliebers som också varit där sen typ 2009, eftersom som de förstår precis vad man menar. Beliebers är seriöst det bästa som finns. Vi stöttar varandra och vi är alltid där för våran inspiration Justin. Den kärlek vi får från Justin är den underbaraste. Han är seriöst den enda kändisen som verkligen bryr sig om sina fans det kan bero på att han är så mycket mer än bara en kändis. Det var ju även vi som hittade Justin innan alla andra. Vi är som gjorda för varandra.

Så himla svårt att förklara hur mycket Justin betyder för mig. Min kärlek för Justin är obeskrivlig. 
 



Asena - Vi vill också att Justin Bieber ska komma till Sverige!

Åh, fick gåshud när du nämnde Where are you now. Det var den låten som gjorde att jag också blev fast! tänkte bara att jag skulle kommentera så att du visste att vi har kollat din blogg till tävlingen, ha det bra :)



URL: http://nattstad.se/kaardes


saamaarr

Awww vad söööt text! Känner precis samma! Once a belieber, alwayd a belieber. <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?