Så himla underbart att äntligen kunna göra det man älskar.
Publicerat den


Det var flera månader sen jag jobbade i photoshop, har saknat det så himla mycket. Ska bli hur skönt som helst att börja jobba med det igen. Jag kan absolut inte påstå att jag är något photoshop proffs men övning ger färdighet!



Manar

OMB vad fint!!!!! Jag önskar jag skulle kunna göra sånt kan du snälllla höra en header åt vår blogg? Please skulle betyde så himla mycket

Svar: gud tack så mycket, dock jobbar jag inte så mycket i photoshop längre men kan ju alltid försöka, skicka bilder o beskrivning hur du vill ha den, så kan jag försöka mitt bästa! :)
Hanna Hansson



URL: http://Abeliebersdream.blogg.se


Manar

Asså jag Hr inget speciellt i huvudet men litar full pop på dig du får göra vad du vill men här kommer lite om grunden. Vår novell är om Vanessa hudgens och Justin bieber så bilder på dem måste det va o hon är ju en bad girl medan han är en romantisk snäll kille som tror mycket på kärlek. O jag skulle önska att det skulle finnas något rött och något smått svart. Jag vet inte men jag tror du kommer göra den fin på ditt sätt. Är så glad och säker på att det kommer vara super dupper snyggt



URL: http://Abeliebersdream.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?