Random pics... haha!
Publicerat den



haha fick bli några fula bilder från igåååår.. haha! :D
Igår spenderade jag dagen med Bella & Zettus och så gjorde jag imorse, vi sleepa hos bella's place, super mysigt.. as always! Vi kollade bland annat sista Saw filmen och började kolla på skräckisen som gick på femman.. Vi antog att det skulle vara den nya versionen av fredag den trettonde men tydligen var det en as gammal version.. gosh hatar verkligen gamla filmer.. så sjukt tråkiga! Varför sänder de alltid gamla skräckisar? Man vill ju se de nyaste inte de älsta! aja nog om det. Vi har även haft gäster idag vilket inte var så super kul för mig eftersom jag har svin ont i min nacke, har typ sträckt den så det gör as ont! Är just nu stel som en robot.. haha dagens! Men ska nana alldelse strax så ha det! pöööööööösss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?