Where Are You Now? ♥
Publicerat den


Gillar du inte Justin? Då behöver du inte läsa.
Tårarna kommer så fort jag lyssnar på någon "gammal" låt av Justin.. WHY? För det första är jag så himla stolt över Justin, det finns inte ord som beskriver hur stolt jag är över honom. Många säger ofta att han är bara en vanlig kändis.. Men han är faktiskt mycket mer än så. Han är en människa som du. Han förtjänar inte att vara känd? INTE? vad fan vet du om det? Han la inte upp videos för att bli känd utan för att visa sin släkt runt om i världen. Han fick ju så klart mer visningar och fortsatte lägga upp videosar. Men hans dröm har alltid varit att sjunga. Det är ju verkligen något han brinner för och han är väldigt talangfull, redan när han var liten var han det. "Where Are You Now" var den första låten jag hörde av Justin, det var låten som fick mig att falla för honom. Och liksom gå tillbaka och lyssna på den nu är helt obeskrivligt, Hans röst har blivit mörkare, hela han har vuxit och blivit stor men en sak han alltid kommer vara är Kidrauhl. Pojken som startade ett Youtube konto och delade med sig av sin talang.


Wow, kan verkligen inte fatta att det är 2 år sedan Justin uppträde den här sången, känns verkligen som igår.
Kommer ihåg att jag lyssnade på denna om och om igen.. hela natten lång. 

Justin Drew Bieber, I love yooooou. ♥



Anna

HEEEEJJJJJJJJJJ <3

Svar: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D <3
Hanna Hansson



URL: http://tigerblood86.spotlife.se/


yasmine modell mamma och fru

Allt bra? Kram



URL: http://www.yasminegill.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?